Minggu, 22 November 2015

Serbuk Putih Emas - Adakah ia benar-benar Semua Itu Baik Untuk Anda?

Serbuk Putih Emas - Adakah ia benar-benar Semua Itu Baik Untuk Anda?

Anda mungkin telah tertanya-tanya kerana anda sedang menyiasat membeli produk ini sama ada ia adalah benar-benar membantu, atau berbahaya. Maksud saya, selepas semua anda sebenarnya mencerna sedikit emas, yang di permukaan seolah-olah sedikit ganjil. Ada juga yang akan mengatakan gila. Tetapi mungkin salah faham yang mereka sifat sebenar serbuk emas yang membuang mereka di luar. Berikut adalah sejarah yang sedikit daripada produk dan beberapa maklumat untuk membantu anda membuat keputusan membeli bermaklumat:

Emas Monatomic dijual pada dasarnya sebagai "penambah otak". Ia dijual sebagai produk yang entah bagaimana bertukar otak ke dalam superkonduktor dan pembaikan DNA di peringkat selular. Cukup menarik jika benar. Hal ini berspekulasi bahawa orang Mesir purba dileburkan emas dalam relau yang besar dan dibakar ke dalam roti mereka. Apa yang mereka namakan "sho" roti. Dikatakan bahawa roti ini dimakan oleh para imam dan telah digunakan untuk membantu mereka mendapat pencerahan. Ia juga membuat spekulasi bahawa petikan dalam Alkitab yang merujuk kepada lebur ke bawah idola emas dan memberi makan kepada ramai penduduk sebenarnya bertujuan untuk menjadikan mereka lebih bijak dan menyedari kesilapan mereka (bahawa emas akan meningkatkan kebolehan mereka untuk memahami). Ia kemudiannya bahawa seorang lelaki bernama David Hudson ditemui semula elemen-elemen dan membuat penemuan yang dikenali. Dia kemudian mencipta istilah "emas serbuk putih".

Tentangan terhadap orang-orang mukmin dalam serbuk emas ini mendakwa bahawa emas sebenarnya meracuni orang. Satu-satunya kebenaran yang aku datang kepadamu adalah berdasarkan pengalaman saya sendiri dalam mengambil emas serbuk putih. Saya mengambil ia dan sebenarnya tidak berasa lebih bijak dan tidak pernah berasa sakit semasa mengambilnya. Jadi, dalam pengalaman saya, ia merupakan produk yang tidak mencederakan saya, tetapi sebaliknya berasa seperti ia adalah bernilai harga $ 99,99 Saya dibayar untuk itu. Ia pasti bernilai berat dalam emas

Tidak ada komentar:

Posting Komentar