Kamis, 19 November 2015

Bantuan Memilih Chiropractor Untuk Optimum Chiropractic Care

Bantuan Memilih Chiropractor Untuk Optimum Chiropractic Care

Anda akan senang manfaat dan keupayaan pemulihan jenis ini penjagaan kesihatan alternatif ini? Dengan penduduk yang semakin meningkat di Amerika beralih kepada Chiropractors untuk Perkhidmatan kesihatan semulajadi yang sebenar, anda mungkin tertanya-tanya bagaimana untuk memilih pejabat yang terbaik Chiropractic untuk "layak" anda! Bagi pesakit Chiropractic masa depan, ia adalah sangat penting untuk memahami garis panduan yang betul untuk memilih hak Cape Girardeau Chiropractic Doktor.

Saya ingin berkongsi dengan anda bahagian 5 perkara yang anda sebagai pesakit Chiropractic masa depan harus cari. Anda boleh bertanya apa yang layak saya dalam membantu anda mencari Doktor yang baik Chiropractic atau lain-lain Natural Health Pakar Perubatan. Well sudah tentu saya seorang Chiropractor, dan kedua saya telah melalui carian ini diri saya kerana saya berjuang melalui masalah kesihatan besar saya sendiri. Sekarang sakit kepala migrain dan sakit belakang kronik adalah satu perkara masa lalu saya. Jadi di sini ia pergi ... bahagian 5 perkara yang anda perlu cari:

1. Chiropractor perlu menghormati PESAKIT TIME!

Pernahkah anda mempunyai pengalaman muncul pada masa untuk pelantikan dijadualkan sebelum ini hanya untuk mendapati diri anda menunggu ... dan menunggu ... dan menunggu ... untuk doktor? Kami sama-sama tahu bagaimana mengecewakan ini boleh! Pada pendapat saya sendiri ini tidak boleh diterima. Sudah tentu, kesilapan boleh berlaku di pejabat, dan pada masa-masa hidup boleh melompat keluar pada anda dan membuang up yang tidak dijangka dan turun. Ini adalah masa yang bagaimanapun memberitahu pesakit bahawa anda menjalankan lewat. Dalam jenis ini kes, saya sentiasa memberitahu pesakit saya bahawa saya berjalan lewat dan memberi mereka pilihan untuk menjadualkan semula.

Apa yang penting di sini sudah tentu adalah untuk mengelakkan ia daripada berlaku di tempat pertama! Tiada seorang pun suka menunggu! Betul? Oleh itu, apabila anda memilih Chiropractor, pastikan anda berurusan dengan seorang doktor yang menghormati masa pesakit sebanyak sendiri. Dalam kehidupan kita sibuk, kita semua ditekan supaya dengan masa, ia adalah di sini apabila ia adalah keselesaan yang mengetahui bahawa nilai-nilai Chiropractor anda dan menghormati masa anda juga!

2. Chiropractor Anda perlu menghormati KESEJAHTERAAN anda!

Apabila anda mempunyai sesuatu dalam kesihatan anda yang jelas salah dan perlu diperbetulkan, ia adalah sangat penting bahawa anda berurusan dengan Klinik Cape Girardeau Chiropractic yang akan memberitahu kepada anda lurus. Ini adalah masa yang anda perlukan penembak lurus. Saya pernah pergi ke doktor gigi yang sangat bagus, tetapi dia mendapati beberapa perkara yang tidak kena dengan saya gigi dan hanya seolah-olah terlalu takut untuk memberitahu saya tahap sebenar masalah ini. Saya lebih suka doktor memberitahu saya supaya saya boleh menentukan dan memahami semua pilihan yang mungkin saya.

Apabila pesakit melihat aku di klinik saya, saya berjanji untuk menghormati kesejahteraan mereka. Ini bermakna pertama sekali peperiksaan terperinci untuk pesakit supaya kita boleh memahami sejauh mana masalah anda. Selepas itu peperiksaan terperinci, anda boleh percaya bahawa saya akan memberikan kepada anda lurus dan meninggalkan ia terpulang kepada anda untuk membuat keputusan bagaimana anda ingin teruskan. Jangan hanya berjalan kaki dari pengamal yang tidak akan memberikan anda laporan penuh, menjalankan. Anda perlu tahu pilihan anda dalam bahasa Inggeris. Jika anda tidak menangkap sepenuhnya apa yang berlaku, dia harus menjadi lebih daripada gembira untuk membantu anda memahami masalah anda lebih baik. Apabila ia datang kepada kesakitan anda, untuk kesihatan anda, anda memerlukan penyelesaian dan perbualan lurus. Itulah salah satu rahsia pertama untuk mendapatkan yang lebih baik cepat.

3. Cuba untuk mencari Cadangan dan Rujukan!

Dalam dunia yang sempurna, seseorang memberitahu anda Chiropractor yang dipercayai adalah tempat untuk memulakan carian anda untuk Chiropractor yang baik. Ini tidak selalu mungkin saya sedar. Terdapat banyak cara lain untuk mencari ulasan namun.
Pilihan kedua terbaik seperti yang dinyatakan di atas adalah untuk meminta doktor untuk ulasan atau surat cadangan. Sering kali jenis perkara akan disiarkan di laman web masing-masing. Terdapat pelbagai sumber kajian dalam talian yang lain, seperti tempat Google. Jika anda sedang mencari untuk mencari ini, hanya Google Cape Girardeau Chiropractic atau Cape Girardeau Chiropractor dan anda akan melihat Google tempat atas sepuluh senarai. Hanya klik pada klinik dan anda boleh mencari beberapa ulasan yang menakjubkan pada Chiropractor yang anda berfikir untuk melihat.

4. Tanda-tanda Amaran!

Anda perlu tahu beberapa lagi perkara sebelum berjalan ke pejabat Chiropractic!

Ini adalah sebahagian daripada "tanda-tanda bahaya", jika Cape Girardeau Chiropractor anda mempamerkan mereka, anda mungkin mahu mengelakkan doktor ini:

* Elakkan Chiropractor yang hanya menyentuh belakang atau leher anda untuk menentukan sama ada anda perlu mempunyai pelarasan. Terdapat banyak cara analisis untuk mengukur ini dengan peralatan dan cara-cara diagnostik. Jika dia hanya bekerja pada anda setiap kali anda melawat pejabatnya, anda mungkin boleh mempersoalkan bagaimana dia tahu apabila saya di tempat atau keluar dari tempat? Baik jika dia hanya menggunakan tangannya untuk menentukan ini, dia mungkin hilang banyak maklumat tentang bagaimana sistem saraf anda berfungsi. Cari Cape Girardeau Chiropractor yang mempunyai cara analisis untuk menentukan ini, jika ia adalah cara yang baik ia harus masuk akal untuk anda dan dia akan dapat menunjukkan kepada anda cek sebelum ini dan anda akan dapat lihat sendiri bagaimana mereka berubah selepas !

* Elakkan Chiropractor yang memaksa anda untuk menandatangani kontrak rawatan jangka panjang. Ini adalah cara yang baik untuk menjimatkan wang, jika ANDA pilih. Jangan dipaksa ke dalam melakukan apa-apa yang anda tidak selesa dengan. Chiropractic adalah sangat selamat, tetapi anda tidak mempunyai sebab untuk terikat dengan chiropractor tertentu untuk apa-apa tempoh jangka panjang masa melainkan jika keadaan anda memerlukannya. Di pejabat saya, kita mempunyai banyak pilihan rawatan yang akan sesuai dengan keperluan pesakit pertama dan utama!

* Elakkan Chiropractor yang cuba untuk menghalang anda dari rawatan pencegahan dan manfaat kesihatan yang luar Chiropractic Care, seperti pemakanan dan senaman yang mencukupi. A Chiropractor yang melihat keluar untuk anda, dia sekurang-kurangnya harus terbuka kepada cara-cara yang mungkin bagi menjaga kesihatan anda.

* Elakkan Chiropractor yang membuat tuntutan keterlaluan yang anda sedar tidak dapat dilaksanakan atau yang cuba menakut-nakutkan anda ke dalam suatu rancangan rawatan. Kami percaya pesakit perlu diberi berkenaan dengan maklumat yang betul mengenai kes mereka, tidak menguatkan kes itu dan cuba untuk menakut-nakutkan mereka ke dalam melakukan apa yang tidak adalah yang terbaik untuk keperluan kesihatan mereka.
Ini adalah beberapa tanda-tanda-tanda yang Chiropractor anda lebih mementingkan buku poketnya, maka kebajikan pesakit.

5. Carilah yang baik Speed ​​Of Service!

Apabila saya mula-mula mendapat ke dalam amalan, saya pernah menghabiskan cara untuk panjang dengan pesakit baru saya. Ia seolah-olah saya bahawa perkhidmatan yang baik bermakna perkhidmatan yang panjang.

Pesakit saya telah mengajar saya bahawa saya adalah sangat salah! Satu pesakit berkata, "Jika anda tidak keberatan mempercepatkan perkara sedikit, saya akan dapat datang ke pejabat apabila saya perlu." Itu adalah membuka mata! Ini adalah masa yang saya sedar mengapa bank-bank dan tempat seperti Starbucks benar-benar bergerak cepat untuk membantu pelanggan mereka. Saya kini melihat bahawa rakyat juga ingin untuk masuk dan keluar dari doktor lawatan mereka dengan cara yang tepat pada masanya.

Dari hari itu sebagainya, apabila ia adalah mungkin, saya berusaha untuk tidak memegang pesakit saya di pejabat kedua yang lebih lama maka mereka perlu untuk penjagaan yang betul dan lengkap. Sejak itu saya telah diberitahu banyak kali berapa banyak pesakit saya menghargai usaha saya untuk membuat lawatan mereka licin dengan serendah menunggu yang mungkin.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar