Kamis, 19 November 2015

Perubatan Alternatif - Barang Yang Menyembuhkan?

Perubatan Alternatif - Barang Yang Menyembuhkan?

Jam tangan, gelang, rantai dan loket, pernah digunakan untuk menghiasi keluarga diraja dari beberapa abad yang lalu. Sekarang, dalam masa kini tradisi memakai perhiasan tidak berkurangan. Tetapi barang kemas tidak lagi dilihat sebagai objek keindahan. Tetapi, barang kemas yang digunakan untuk merawat keadaan perubatan tertentu?

Loket dan Zero Point Energy
Ia tidak menghairankan bahawa ahli-ahli sains sentiasa cuba untuk mencari cara yang unik dan kreatif untuk merawat penyakit dan mencegah penyakit. Tetapi, bagaimana pula dengan barang kemas untuk membantu badan anda memanfaatkan kuasa penyembuhan sendiri? Ia bukan perhiasan tetapi apa barang kemas yang diperbuat daripada yang penting; Zero Point Energy. Ringkasnya, titik tenaga sifar adalah tenaga yang berasal dari sumber utama alam semesta. Satu kesihatan dan kesejahteraan syarikat telah menemui satu cara untuk "menangkap" titik tenaga sifar dan mewujudkan satu garis barang kemas yang akan membantu ketuk badan anda ke dalam kuasa penyembuhan sendiri.

Dalam kes ini, syarikat itu sebenarnya mempunyai loket yang mempunyai 12 mineral khas yang telah terdedah kepada titik tenaga sifar. Mineral ini diadakan di dalam kes titanium. Dengan memakai loket tersebut, badan anda secara automatik akan mengakses tenaga titik sifar, dan mula untuk memulihkan sel-sel ke keadaan normal dan sihat mereka. Setiap hari kita terdedah kepada radiasi dari telefon bimbit, komputer, ketuhar gelombang mikro dan lain-lain Kami juga hidup dalam dunia yang penuh dengan racun dan pencemaran. Loket ini benar-benar akan membantu melindungi anda daripada pendedahan kepada toksin berbahaya yang boleh menyebabkan kerosakan lebih masa yang serius.

Tekan ke Kuasa Penyembuhan Sendiri Unik Anda dengan memakai loket yang
Orang yang telah mengalami kencing manis, tekanan darah tinggi, fibromyalgia, mononeucleuios, dan pelbagai penyakit lain, telah melaporkan peningkatan yang ketara dalam kesihatan mereka selepas memakai loket tersebut. Bukan sahaja memakai loket tersebut menggalakkan kesihatan, ia juga mencegah toksin alam sekitar seperti pencemaran dan asap. Lain-lain faedah memakai loket tersebut termasuk:
• Menguatkan imuniti
• Memerangi Tekanan
• Meningkatkan aliran tenaga positif
• Membantu mengurangkan kesakitan
• Menggalakkan pemulihan diri

Memakai barang kemas yang mempunyai pusat tenaga sifar adalah besar; Walau bagaimanapun, anda perlu sentiasa ingat bahawa tubuh anda mempunyai keupayaan tersendiri untuk memulihkan diri sendiri. Jika anda mengamalkan gaya hidup yang sihat, dengan makan makanan yang betul yang tinggi dalam antioksidan, dan kekal aktif secara fizikal anda boleh meningkatkan peluang anda untuk mempunyai kehidupan yang panjang. Walau bagaimanapun, memakai loket bukan sahaja akan membuat anda kelihatan baik, tetapi ia juga boleh membantu menyelamatkan nyawa anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar