Kamis, 19 November 2015

Kiropraktik dan Sakit Kepala

Kiropraktik dan Sakit Kepala

Sering kali di klinik saya, saya berjumpa dengan orang yang sedang mencari untuk benar-benar menetapkan punca masalah kesihatan mereka dan gejala. Orang ramai tidak selalunya bermula pada tempat ini namun. Biasanya saya mendapati bahawa orang-orang mengabaikan masalah dalam kesihatan mereka. Saya pasti ini juga berlaku di lain Cape Girardeau Chiropractic Clinics. Mereka melayan tubuh mereka seperti mereka adalah dibuang. Jika kita mempunyai cek cahaya enjin muncul pada papan pemuka kereta kita, kebanyakan kita tidak akan mengambil jalur pita elektrik hitam untuk menutup cahaya ini sehingga. Selalu bagaimanapun ini adalah apa yang orang lakukan dengan kesihatan mereka. Tanda-tanda biasa yang orang mengabaikan yang tanda-tanda amaran perkara yang berlaku salah adalah sakit kepala (antara migrain, ketegangan, kelompok, kepada sakit kepala sinus.) Jika anda mempunyai tanda-tanda yang Cape Girardeau Chiropractor mungkin dapat membantu anda.

Salah satu sebab yang paling besar untuk jenis gejala otak ketidakseimbangan badan. Ringkasnya kebanyakan orang tidak sedar bahawa ini mungkin disebabkan oleh oleh perubahan dalam Upper serviks tulang belakang. Ini adalah kawasan di mana Batang Otak ini terletak. Jika terdapat perubahan dalam struktur bertulang kawasan ini mesej yang dibawa dari otak ke badan boleh menghalang dan berubah. Masalahnya ialah Batang Otak adalah Master Pusat badan. Jika perubahan yang terjejas di sini, banyak masalah boleh berlaku dalam kesihatan anda. Selain pusat sistem kawalan duduk di sini, banyak otot mengikat ke dalam ini vertebra serviks atas dan perubahan atau herotan dalam otot ini boleh menyebabkan sakit kepala.

Sakit yang menyeksakan sering berlaku apabila terdapat salah jajaran Atlas atau Axis (atas dua vertebra) di bahagian atas leher yang menyebabkan tekanan saraf dan mengetatkan otot. Ada terapi yang berbeza yang boleh digunakan untuk melegakan kesakitan. Atas serviks Chiropractic Care bagaimanapun bukan sahaja melegakan kesakitan, ia juga mengeluarkan mesej penyembuhan yang betul membawa kepada pemulihan keseimbangan kepada badan. Walau bagaimanapun, matlamat sasaran adalah bukan sahaja untuk membuat pesakit berasa lebih baik dan menghapuskan mereka dari sakit kepala, tetapi untuk memulihkan kebolehan penyembuhan semula jadi badan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar